Google+

středa 14. září 2022

Andrej Babiš má další problém se zákonem. Je podezřelý i ze spáchání dvou přestupků.

V současné době Babiš stojí před soudem v kauze Čapí hnízdo. Tam se dostal, jak on tvrdí, temnými pletichami polistopadového kartelu. Ty samé temné síly proti němu určitě poštvaly i francouzské vyšetřovatele. Jistě je to mezinárodní komplot a kampáááň, a proto plným právem Babiš naznačuje, že se jedná o jím oblíbenou a často citovanou účelovku. 

Spáchání přestupků a případný trest, je prkotinou proti tomu, co Babišovi hrozí (až 10 let kriminálu) v kauze Čapího hnízda. Nicméně i když ty přestupku jsou celkem nezajímavou věcí, jen to ukazuje Babišovu zuřivost proti lidem, které považuje za své nepřátele. A není vyloučeno, že do této škatulky zařadil i mou osobu. Během jednoho týdne došlo v jím vlastněném iDNES, na mém blogu, téměř k paranormálním událostem. Bude to komentováno v závěru tohoto článku.

Byla tam proti mně vedena kampáááň, byla to účelovka a prsty v tom musí mít nejspíš ty samé temné síly, které Babiše dostaly před soud. Kdo jiný. Na ně se dá svést všechno. Neznámý pachatel (možná ty temné síly) mě na iDNES zaklekl. Ale začneme popořádku. Na začátku všeho byla má dvě podání proti Andreji Babišovi, ze kterých doslovně cituji:

 I. Podání – Ing. Andrej Babiš

Datum podání:                1. 8. 2022

Podezřelý:                          Ing. Andrej Babiš             bývalý premiér České republiky

Poškozený:                        Marek Wollner                    redaktor České televize

Protiprávní jednání:            hrubá urážka na cti Radka Wollnera                    

Datum protiprávního jednání:    28. 7. 2022

Čas protiprávního jednání:         od 13:45 hodin

Místo protiprávního jednání:       Hrádek nad Nisou – mítink hnutí ANO                                  

Důkazy:                                      článek publikovaný v Parlamentních listech

Svědci:                                        účastníci mítinku hnutí ANO v Hrádku nad Niso 

               

 01. Přestupek podezřelého Ing. Andreje Babiše

Ing. Andrej Babiš je podezřelý ze spáchání přestupku proti občanskému soužití podle § 7 odst. 1 písm. a) zákona č. 251/2016 Sb. Ublížil na cti redaktoru České televize Marku Wollnerovi tím, že dne 28. 7. 2022 na mítinku hnutí ANO v Hrádku nad Nisou v čase po 13:45 hodin hrubě urazil pana Marka Wollnera výrazem psychopat.

Konkrétně se jednalo o tento výrok Ing. Andreje Babiše: „Proč psychopat Wollner nepustil reportáž Dobiášové o organizovaném zločinu STAN před volbami? Protože by se lidé dozvěděli, jak systémově kradou.“

O celé záležitosti téhož dne (28. 7. 2022) informovaly Parlamentní listy, odkaz je zde.

Znění inkriminovaného výroku je v onom článku umístěno v textu pod fotografiíMítink v Hrádku nad Nisou“.

Andrej Babiš ve svém štvaní a napadání osoby reportéra Marka Wollnera dál pokračoval. Už to vypadá, že u Andreje Babiše se jedná o přestupkářského recidivistu. Proto výše uvedené podání bylo dále doplněno:

 

II. Podání – Ing. Andrej Babiš – Doplnění č. 1

Datum podání:               3. 8. 2022

Podezřelý:                         Ing. Andrej Babiš            bývalý premiér České republiky

Poškozený:                        Marek Wollner                  redaktor České televize

Protiprávní jednání:           hrubá urážka na cti Marka Wollnera

Datum protiprávního jednání:    1. 8. 2022

Místo protiprávního jednání:      týdenní hodnocení v „Čau lidi“ na YouTube                                                           

Důkazy:                                       článek publikovaný v Parlamentních listech 1. 8. 2022

                                                     týdenní hodnocení v „Čau lidi“ na YouTub                                          

 

02. Přestupek podezřelého Ing. Andreje Babiše

Ing. Andrej Babiš je podezřelý ze spáchání přestupku proti občanskému soužití podle § 7 odst. 1 písm. a) zákona č. 251/2016 Sb. Ublížil na cti redaktoru České televize Marku Wollnerovi tím, že ve svém bloku „Čau lidi“ na YouTube hrubě urazil pana Marka Wollnera výrazem psychopat.

Konkrétně se jednalo o tento výrok Ing. Andreje Babiše: „Vážení přátelé, často mi říkáte, že nevěříte některým médiím. A máte pravdu. Pořad Reportéři, kde je ten hlavní Antibabiš psychopat, který zatajil samozřejmě reportáž o organizovaném zločinu STAN, je na prvním místě.“ I když zde přímo Marek Wollner jmenován není, z kontextu vzájemných antipatií je naprosto zřejmé, že se jedná o jeho osobu. Viz mé předchozí podání ze dne 1. 8. 2022, kde pan Marek Wollner je uveden přímo jménem.

O celé záležitosti dne 1. 8. 2022 informovaly také Parlamentní listy (přepis „Čau lidi“), odkaz je zde.

Znění inkriminovaného výroku je v třetím odstavci od konce článku.

 

Policii České republiky zde musím pochválit. Reakce byl rychlá a již 9. 8. 2022 jsem obdržel následující sdělení:

 


A jak jsem byl na iDNES zakleknut? Snadno a rychle. Celé to začalo v neděli dne 4. 9. 2022 a vyvrcholilo v úterý 13. 9. 2022. Během této doby mi bylo celkem 4x zabráněno pod blogy diskutovat. Oni to programově navyšovali. Napřed 3 hodiny zaracha, potom 6, potom 12 na nakonec více než 24 hodin, tedy víc než celý den.

Blogy:

Co vám česká média tají, to prozradil americký senátor Ron Paul.

Na otázku „Pořád ještě bijete svoji manželku?“ nelze dobře odpovědět.

se na titulní straně iDNES udržely vždy asi tak hodinu, potom je šoupli do rubriky „Osobní“, kde je čtenost malá. Já publikoval hlavně v rocích 2013 a 2014, takže tehdejší okruh čtenářů jsem ztratil.

Blogy:

Nezisková organizace premiéra Petra Fialy

Premiér Fiala utajoval informace

se titulní stranu iDNES ani nedostaly vůbec, šupky hupky, byly rovnou přesměrovány do rubriky „Osobní“.

Všechny čtyři výše uvedené články najdete níže. A jaké hrůzné zločiny jsem spáchal? Třeba toho 4. 9. 2022 jsem jednoho „diskutujícího“ komentoval hláškou z filmu Marečku, podejte mi pero: „Soudruhu, my jsme zhruba ve stejném věku“. Byl to vtípek, ale administrátorka to viděla jinak. Její zdůvodnění: „… vzhledem k historii komunistické strany nepovažujeme označení soudruhu za součást kultivované diskuse, pokud dotyčný není nebo nebyl jejím členem.“ No jo, soudruh není kultivovaný, takže plesk, 3 hodiny zaracha…

Další příklad. Na iDNES je jeden tragikomický autor, který za vším vidí „Rusáky“. Číňany ne, to je divné… To už se nedalo číst, takže jsem ho parodoval takto:

Rudým hadrem pro rusobijce je tento text: Někteří trollové trpí stejnou paranoiou jako jistý americký generál James Vincent Forrestol z dob studené války. Ten neustále mumlal: „Rusové jdou, Rusové jdou. Jsou všude. Viděl jsem ruské vojáky!“ A nakonec v roce 1949 vyskočil z okna s výkřikem: „Rusové jdou!“ Jeho komická umanutost skončila tragicky. Proto je dobré si to občas připomenout...“

A byla tam vyslovena pochybnost, zda není duševně nemocný. On mě přitom komentoval výrazy „spodina, demagog, manipulátor, jak v Mastných krámech takové Navrátily umravnili, byl jsem ta největší kreatura“.  To jim ale nevadilo, nebylo to odstraněno (až mnohem později, po mém nátlaku), ale ten špatný jsem byl zase já. Administrátorka mi napsala: „… Pokud chcete o někom říkat, že je zřejmě duševně nemocný, nedělejte to prosím na iDNES.cz“. Ne, nebudu, vy mě taky…Přitom jsem to neříkal „natvrdo“, bylo tam to zpochybňující slovíčko „zřejmě“…

Úplnou klasikou ohledně stažení těch článků, či vůbec nezveřejnění na titulní straně iDNES bylo „porušení kodexu“ blogera. Když jsem se ptal, co konkrétně bylo porušeno, dostal jsem idiotskou a opakovanou odpověď, že blog nebyl dobře ozdrojován. Ovšem dva dny předtím, to samo „neozdrojované“ tvrzení vůbec nikomu nevadilo. Anebo, že zdroj (Parlamentní listy) je nedůvěryhodný či dezinformační. Já nevím, píší tam totiž všichni politici. A z ANO nejen poslanci, ale i papaláši jako Babiš, Schillerová a Havlíček… A těm Parlamentní listy nesmrdí, nejsou nedůvěryhodné?

Nakonec mi bylo naznačeno, že pokud budu kodex porušovat, odstraní mi blog úplně. To klidně můžou, já jsem většinu věcí přenesl sem, na Lampárnu v Bloggeru. Ať si trhnou nohou. Největší legrace ale je, že všichni z ANO řvali, jaká je to hrůza, ten vládní zmocněnec Klíma, a sami jsou ještě horší a na iDNES věci cenzurují jak za starého režimu. To by snad ani pan Klíma nedokázal… Nějak to jejich pokrytectví ještě rozmáznu.

Těch šíleností bylo víc, já jsem vybral jen něco. Ani nemluvím o tom, že jeden můj delší a jízlivý komentář u „nevhodného“ článku smazali. To samé u dvou jiných článků nechali! Prostě byla to „kampáááň“ a „účelovka“ proti mně…

Ten jejich „kodex blogera“ je tak obecně formulovaný, že ho porušit (nechtěně) musíte. Podle zásady, kdo chce bít psa, hůl si vždycky najde. Kdybych tam třeba napsal slovo „krleš“, tak ta „chytrá“ paní nahlédne do slovníku zakázaných slov, co tam asi mají. „Krleš“ tam nenajde, tak ho tužkou dopíše a plesk. Použil jste „nevhodné“ slovo. Podrbe se na hlavě a vymyslí nějaký trest. Přitom to, že někteří blogeři tam píší tak, že i Šafr z FORUM24 by jim záviděl, to jim vůbec nevadí. Měří dvojím metrem…

Tak, jak jsem uváděl v úvodu: Ta časová souhra je velice zajímavá. Věc půjde ověřit dle informačního zákona a pokud Babiš dostal od správního orgánu pozvání k přestupkovému řízení, bude navíc podezřelý, že mě, oznamovatele, nechal na iDNES zakleknout. Jestli to tak bylo, tak potom: „Fuj Andreji. Tak podle se to nedělá.“ Jakmile něco k tomu zjistím, budu to zde komentovat. 

Poznámka na samý závěr:

Hlavní líčení s Andrejem Babišem začalo v pondělí 12. 9. 2022. Soudí ho soudce Jan Šott. Naplánoval to na třináct dní. Posledním jednacím dnem je 21. říjen 2022. „Shodou okolností“ o týden později má Andrej Babiš oznámit, zda bude kandidovat na prezidenta... Kdo po Babišovi šel a kdo mu pomáhal je přehledně zpracováno zde: Začíná soud v kauze Čapí hnízdo. Provázel ji hrubý nátlak na policejní vyšetřovatele

Asi tu máme dva kartely. Ten polistopadový, jak hřímá Andrej Babiš a ten Babišův s čistkami v bezpečnostních složkách na jaře 2018... 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat